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HIROSHI KARIYA
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Law and Order / His
This world is a twisting the reality and art is trying to bring you back to awareness to differ the illusion from the reality. The code...
It is all about the one piece and millions of others
I certainly that I stepped into the space of mizuma Art Gallery exhibition was held twice. But at that time I was wondering where I...
Mizuma One Stroke Dotted Line 2017
https://youtu.be/V7lkDTOi9rY
レビュー:刈谷博展「ひとつの/そして/無数に偏在する/それ」
確かに筆者である「私」はこの展覧会が開催されたミヅマアートギャラリーの空間に2度足を踏み入れた。しかしその時「私」は一体どこに存在していたのだろう?こんなことを考えてしまうのは、この展示を見ることが、細部は多くの同サイズの小品から構成されながらも優れて全空間的な経験だったか...
「今」とは、無限の時空の海面から、浮かび上がった波頭である
刈谷は作品を「田んぼ」と形容しているが、私の想像するに、作品が並べられた展示風景は、むしろ、無限の時空を内包する、事象の「海」のような外観を呈するのではなかろうか。その海の表面に、個々の事象=豆粒が浮かび上がるように現前する。
"Now" is like the crest of a wave
"Now" is like the crest of a wave, risen up from the infinite surface of the sea of space-time. It seems to happen quite often to us when...
It Is All About The One Piece And Millions of Others
Mizuma Art Gallery is pleased to present KARIYA Hiroshi's solo exhibition "It Is All About the One Piece, and Millions of Others", from...
Contemplating, Creation, Rebirth
Article/ The Philadelphia Inquirer, newspaper, 3.18, 1990 The task that Hiroshi Kariya has set for himself is daunting- to express...
「時刻」ときのしるし
倉林靖 「開放系」カタログ評論文、水戸芸術館、1994年 刈谷博の個展『追悼1992』に初めて訪れたときの印象は鮮烈だった。展示会場は一階と三階に分かれていたが、まず「18面経」と題された一階に入ると、廃棄物を袋につめることによって作られた人体が何体も横たわっている。そ...
Sign Of The Times 1994, on Hiroshi Kariya
Hiroshi Kariya's solo exhibition, "In Memory of 1992", was simply striking. The exhibit spaces were found on the first and third floors....
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